Escayrac - Reisverslag uit Lascabanes, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Escayrac - Reisverslag uit Lascabanes, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Escayrac

Blijf op de hoogte en volg Wil

19 Mei 2014 | Frankrijk, Lascabanes

Vanmorgen 7.00 uur opgestaan en snel wat gegeten. July wilde achter blijven in Cahors om sandalen te kopen. Maar in Cahors had ik niets gezien. Overal nagevraagd maar in de richting waarin wij zouden vertrekken was een groot winkelgebeuren. Om 10.00 uur opende de sportzaak en heeft ze sandalen gekocht. Afschuwelijk lelijk maar het lopen ging nu stukken beter. Ik heb toen op de gps de kortste weg gezocht naar de Gr 65 die we om 11.00 uur te pakken hadden. De verloren tijd bijna goed gemaakt. En sandalen en geshopt in een grote Carrefour. Het klooster lag 3 km buiten onze stopplaats maar wel in de richting waarin we moeten. Dus dat hebben we vast gehad. Ondertussen nog een Belgisch meiske opgepikt die haar eerste dag liep en die op sleeptouw genomen. In het klooster hadden ze extra slaapplaatsen gemaakt omdat hier weinig gites zijn. Wij slapen nu in het oude plaatselijke schooltje van het klooster. Prachtig gebouwtje. En heeeerlijk gegeten. Kosten nul. Geef wat het je waard is.

  • 20 Mei 2014 - 17:06

    Gerdien:

    hoi willem,
    allereerst mijn complimenten, want je maakt me toch afstanden!!!!! Niet slecht voor zo'n 60 plusser.
    en ten tweede:
    Zo zie je dat je altijd iets bijleert. Zelfs op een pelgrimstocht. Samen met een vrouw schoenen kopen,
    dat wordt bij thuiskomst voortaan winkelen met Wilma...........................

  • 20 Mei 2014 - 21:26

    Willem:

    Help me even: "Heeeeerlijk gegeten, en kosten nul". Ik lees ook: "Geef wat het je waard is...".
    Heb jij die lieve nonnetjes echt niets gegeven? Wil toch ..... :-)

    Eten ziet er lekker uit, krijg zin in salade!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 60764

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: