Varaire - Reisverslag uit Cajarc, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Varaire - Reisverslag uit Cajarc, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Varaire

Blijf op de hoogte en volg Wil

17 Mei 2014 | Frankrijk, Cajarc

Vandaag was het een eigenlijk niet zo'n zware dag. De blessure van Julie -onze Nieuw Zeelandse- brak zich op. Ze schopte tegen de tafelpoot naast de hoopjes blaren die ze al heeft. Dat is lastig lopen. Wel de afstand afgewerkt. Mooie niet te lange maar aangename etappe. Richard krijgt last van zijn been bij afdalingen en voelt zich ziek. Voor mijzelf moet ik de afstand in de gaten houden. Ver boven de 25 km betaal ik de dag erna de rekening. We waren er om 17.00 uur. We hebben er wel wat langer over gedaan. Wat gaat de dag van morgen brengen? Je merkt hier langzaam dat het vlak gaat worden. En dat ziet er goed uit. Na het eten maar overleggen wat iedereen wil.

• 18 Mei 2014 - 21:34

Willem:

Wat een prachtige foto vanaf de brug.... Je krijgt er oog voor. Mooi op de helft nu, ga zo door we volgen je met veel interesse!

• 19 Mei 2014 - 09:51

Brenda Portier:

Wat een prachtige omgeving!