Laatste loodje - Reisverslag uit Saint-Alban-sur-Limagnole, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Laatste loodje - Reisverslag uit Saint-Alban-sur-Limagnole, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Laatste loodje

Blijf op de hoogte en volg Wil

06 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Alban-sur-Limagnole

Vandaag korte lichte wandeling. De benen van Wilma hadden veel geleden en ze was dan ook hartstikke blij dat we er waren. Toch knap om zo gewoon vier dagen mee te wandelen. Tochtje voerde langs een mooie bron (geneeskrachtig water) en een lekker ruikende hoogvlakte. Mooie goed begaanbare paden. Wel een beetje killig! Vandaag laatste bijzondere dag.
Morgen weer alleen verder.

• 06 Mei 2014 - 20:21

Gerdien:

Hartstikke mooi om jullie reisverslag te lezen en vooral ook om te ZIEN. Ik krijg steeds meer mee van de prachtige omgeving. Vandaag afscheid nemen en dan is wil weer de lonesome rider. Maar Wil, je kunt terugkijken naar 4 zeer leuke dagen. Zet m op! By the way: je hebt toch wel n litertje van dat geneeskrachtig water bij??? je weet nooit waar t goed voor is