Le Sauvage - Reisverslag uit Chanaleilles, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Le Sauvage - Reisverslag uit Chanaleilles, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Le Sauvage

Blijf op de hoogte en volg Wil

05 Mei 2014 | Frankrijk, Chanaleilles

Eerste echte zonnige dag met een op papier niet al te zware maar lange etappe. We hadden dus in principe midden bepaald maar Wilma wilde verder. Dus dat ging gebeuren. Wat later vonden we een extra gite Sauvage. Zo mooi. Alleen foto's kunnen dat staven. En zeker foto's te kort. Goed gegeten en laat de foto's maar z'n werk doen.

Maar zie de korte broek. Selfie vergeten maar geweldig weer. Morgen een echt verslag.

• 05 Mei 2014 - 22:07

Oom Willie:

W.en W.
    Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen! Want het lijkt wel nu je niet alleen loopt dat het dubbel zo snel gaat. Gisteren had ik dubbel bericht dus ik dacht, nu moet ik wel snel reageren.
    Sorry dat ik zo laat iets liet hoeren maar i weet niet altijd wat ik moet berichten.
    Jullie doen het geweldig ga zo door, heel veel succes.
    Groetjes van: ome Willie en tante Betsie

• 05 Mei 2014 - 22:28

Willem:

Foto's van de afgelopen zijn weer bijgewerkt. Er zitten wat briljantjes tussen moet ik zeggen! Zelfs nog nooit een knie-selfie gezien.....

• 06 Mei 2014 - 12:23

Huib En Gerrie Plugge:

Hallo Willem en Wilma,
    Dit is toch wel het toppunt van een goed huwelijk om samen een pelgrimstocht te lopen. Het ziet er mooi uit. We hopen dat jullie er van genieten en succes met het vervolg.
    Liefs en groetjes van Huib en Gerrie