Vorey sur Azon - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Vorey sur Azon - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Vorey sur Azon

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Mei 2014 | Frankrijk, Vorey

Het tochtje van vandaag was 17 km. Wel zwaarder dan ik had verwacht.
Vooral de laatste 4 km afdaling 10% was lastig lopen. Het is ook nooit goed. Daalt het wat en weer lastig. Toch mooi op tijd binnen en om in de gite te kunnen had ik mooi wat tijd. Het is hier een feestdag dus het gemeentehuis is gesloten en de gite is van gemeente. Werd snel in het dorp geregeld en heb al restaurantje gevonden voor straks. Nu nog het tochtje voor morgen plannen en ik ben in le Puy. Wordt nog een lastige klim om uit dit gat -en dan letterlijk- te komen. Zijn maar 24 km maar er staat 7 uur voor. Dus maak je borstje maar nat. Maar dat zien we morgen dan wel weer. Het weer is wat beter maar als de zon verdwijnt is het koud met m'n bezwete lijf in de koude wind. Na zondag waarschijnlijk volop zon. Hoop ik!!

  • 02 Mei 2014 - 21:06

    Huib En Gerrie Plugge:

    Ha, Willen, je bent een bikkel. Hier gaat het goed. Huib zit al weer buiten. Succes Huib en Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 60728

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: