Vorey sur Azon - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Vorey sur Azon - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Vorey sur Azon

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Mei 2014 | Frankrijk, Vorey

Het tochtje van vandaag was 17 km. Wel zwaarder dan ik had verwacht.
Vooral de laatste 4 km afdaling 10% was lastig lopen. Het is ook nooit goed. Daalt het wat en weer lastig. Toch mooi op tijd binnen en om in de gite te kunnen had ik mooi wat tijd. Het is hier een feestdag dus het gemeentehuis is gesloten en de gite is van gemeente. Werd snel in het dorp geregeld en heb al restaurantje gevonden voor straks. Nu nog het tochtje voor morgen plannen en ik ben in le Puy. Wordt nog een lastige klim om uit dit gat -en dan letterlijk- te komen. Zijn maar 24 km maar er staat 7 uur voor. Dus maak je borstje maar nat. Maar dat zien we morgen dan wel weer. Het weer is wat beter maar als de zon verdwijnt is het koud met m'n bezwete lijf in de koude wind. Na zondag waarschijnlijk volop zon. Hoop ik!!

• 02 Mei 2014 - 21:06

Huib En Gerrie Plugge:

Ha, Willen, je bent een bikkel. Hier gaat het goed. Huib zit al weer buiten. Succes Huib en Gerrie