Chabreloche - Reisverslag uit Chabreloche, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Chabreloche - Reisverslag uit Chabreloche, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Chabreloche

Blijf op de hoogte en volg Wil

25 April 2014 | Frankrijk, Chabreloche

Ben goed en heel aangekomen op bestemming. Krijg onderhand wel de ??????
van de slechte routebeschrijvingen. Heb alles bij elkaar wel 10 km te veel gelopen in heel zwaar terrein. Heb voor de eerste keer m'n stokken gebruikt. Ik moest afdalen in een lege rivierbedding.Aanslag op knieën en enkels maar ging uitstekend. Gps bracht uitkomst. Fijn hotelletje en goed gegeten. Ga morgen toch weer voor de volle mep. Hopelijk klopt de voorspelling dat het de hele dag regent niet. Maar ja die regenjassen heb ik ook niet voor niets bij me. Omgeving is hier prachtig. Zelfs nu het nat en koud is. Bedje is wel lekker warm.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 60777

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: