Allier - Reisverslag uit Le Donjon, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Allier - Reisverslag uit Le Donjon, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Allier

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 April 2014 | Frankrijk, Le Donjon

Prachtig weer en gisteren een spectaculair begin gevonden. Naast het canal du centre over de Loire en dan ruim twee uur langs kanalen. Wat zijn er hier veel gegraven zeg! Mooie binnenkomst van departement Allier. Toen echt het eenzame en verlaten binnenland in. Je komt alleen af en toe een auto tegen Soms ook telkens dezelfde. Ook weer veel heuvels en dalen en met zeker 25 km voelde ik de pootjes goed. Leuk hotel en weer eens lekker gegeten voor weinig geld. Lekker pitten en op naar twee dagen regen!!!! Ik hoop dat ze hier ook niet kunnen voorspellen....

• 21 April 2014 - 16:51

Henk En Ellen Grimbergen:

hallo Wil

ben wer even aan het neuzeun gweest op internet om te zien of je al aan de wandel bent en warempel, je bent weer pas begonnen. Goed joh.
    Ellen had het pas aan peter gabriels van Ome grardus verteld en die zou jou ook op internet gaan volgen.
    we zijn benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken........
    we volgen je op de voet (niet Te Voet!!!)

groetjes
    henk en ellen grimbergen
    oudenbosch

• 21 April 2014 - 18:10

Simone Kerkhof:

Hoi Wil. Jammer dat er van ons voornemen elkaar nog voor je vertrek te treffen niets is gekomen! Maar ga je vanaf nu helemaal volgen, wens je een fantastisch mooie voetreis toe en hoop je, zodra je weer in nederland bent, te zien, gezellig borrelen met de harde kern! En..... na 2 dagen regen komt ook weer zonneschijn! Veel groetjes, Simone.

• 22 April 2014 - 11:05

Oom Willie:

HoiWil,
    Al een hele tijd uitgekeken naar een berichtje van jouw.
    Maar je bent nu weer op stap merk ik.
    Ik kijk weer met spanning uit naar je berichtjes en ook foto's.
    Wil goede reis en heel mooi weer!!
    W.en B. Drunen.

• 23 April 2014 - 10:02

Brenda Portier:

Van regen gaat je haar mooi glanzen :)