Verassing in de morgen - Reisverslag uit Sainte-Radegonde, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Verassing in de morgen - Reisverslag uit Sainte-Radegonde, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Verassing in de morgen

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

05 September 2013 | Frankrijk, Sainte-Radegonde

Na de teleurstelling van gisteren en mijn plan om naar Santiago te gaan, schrok ik vanmorgen wakker van heel veel lawaai. Een grote vrachtwagen met grote kraan die zich nestelde onder de platanen en vijf busjes met personeel. Jazeker daar was hij da Silva. Lekker niets laten horen en gewoon een dag later beginnen. Ik als nuchtere Nederlander blijf dat heel raar vinden. Maar ja het zij zo. Ik ga de aankomende dagen geen stukjes schrijven maar zal frequent wat foto's plaatsen. Eindelijk gaat het gebeuren. En Santiago gaat gewoon door. Alleen is het nu een kwestie van timing.

  • 05 September 2013 - 20:32

    Oom Willie:

    Hoi Wil,
    Eindelijk is het dan zo ver en ik zie wel op de foto dat er met groot geschut wordt gewerkt.
    Als ze maar aan de gang kunnen blijven en niet gestoord worden door regenbuien en zo, dan zal het zeker snel klaar zijn.
    Ik kijk met spanning uit naar je foto's.

    Succes en de groeten van Betsie en Willie.

  • 06 September 2013 - 16:55

    Jan:

    Hoi Willem,
    Eindelijk zover! Prachtige foto,s.
    Wordt er gelijk ook een dakkapel geplaatst?
    De lucht is blauw,dus met zoveel mensen is de klus zo geklaard,denk ik.
    Grt Jan.

  • 08 September 2013 - 14:12

    Sybe Waarts:

    Hoi Willem,

    Eindelijk toch nog een nieuw dak voordat de herfts zijn intrede maakt.

    Succes met je tocht naar Santiago, mijn fietstocht naar Rome was geweldig.

    Groet, Sybe en Carien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sainte-Radegonde

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 60739

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: