Weer terug - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Weer terug

Blijf op de hoogte en volg Wil

21 Juni 2013 | Nederland, Drunen

Na enkele weken weer in Nederland te zijn geweest vertrek ik zo meteen weer terug naar St.Radegonde.Samen met Teun beetje fietsen en wandelen.Ben net nog even op de koffie geweest bij Roxanne en heb Lise nog even bewonderd.Die zie ik weer begin augustus in Frankrijk.
Waarschijnlijk is er weer van alles te doen in de tuin. Hoe en wanneer er begonnen wordt aan het dak is nog een groot vraagteken.
De wandelspullen gaan in ieder geval al vast mee.We zulen het wel zien.

• 21 Juni 2013 - 11:13

Oom Willie:

Wil en Teun ,
    Heel goede reis en maak er een mooie tocht van.
    Blijft Teun tot het dak klaar is of doet hij alleen maar gras maaien en fietsen!!
    Veel plezier samen.
    Gr. Betsie en willie

• 22 Juni 2013 - 00:07

Janneman:

Hoi Willem,
    Weer een tijdje geleden,dat ik opa Gabriels gezien en gesproken heb!
    Maar alles gaat goed,lees ik,op het dak na?

Willem,toch wil ik je zeer vriendelijk vragen,niet teveel van Theun z,n lichaam te vergen,met name z,n handen.In de toekomst gaan we weer een kaartje leggen,en als Teuntje zijn handen teveel heeft belast,
    kunnen we het wel schudden, hij houdt tenslotte de finacieen bij................??? en daar moet je de pen goed bij hanteren.

Ik hoop dat je daar rekening mee houdt.Grasmaaien-wandelen-fietsen lijkt mij gen probleem!
    Geniet maar lekker beide.Tot september?

Grt Janneman