Nu helemaal in Reims. - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Nu helemaal in Reims. - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Nu helemaal in Reims.

Blijf op de hoogte en volg Wil

29 Maart 2013 | Frankrijk, Reims

Ik zal vanavond als ik wifi heb nog een verslag van vandaag plaatsen.
Ik zag bij het binnenlopen een Mac Donalds.
En dat betekent een big??en goeie koffie en wifi.
Dus die kans heb ik niet laten lopen
Smakelijk eten en zo meteen na de kathedraal en een bed zoeken

  • 29 Maart 2013 - 19:05

    Hans Luijk:

    Ha die Wil,

    Mooi jouw verhalen en foto's.
    Jouw verhaal is een boek in een boek.
    Jij bent de hoofdpersoon en er doen een aantal schimmen mee.
    1 e wij.. De lezer en 2 e die reisgezellen . Die jonkies en die ouwe ze spelen een mooie rol, goed voor een boek.

    En , prachtig zijn de foto's . Ik heb nog geen levend wezen gezien. Portretteer aub een van die jonkies, of de gastvrouw waarover je het hebt. Of de abt van het klooster. Een glas wijn, een lege fles.

    Fijne paaszaterdag ,

    Hans

  • 29 Maart 2013 - 22:07

    Eva:

    Goed bezig grote!! Was de big mac lekker?
    Ga zo door. Groetjes vanuit Den Bosch

  • 30 Maart 2013 - 13:22

    W.v.Nistelrooij:

    Wil, ik vind het geweldig dat je het zo goed vol houd.
    Ik vind het iedere weer spannend als ik jouw avonturen lees.
    Hoeveel KM heb je nu al gelopen?
    Je bent een taaie! Prettige paasdagen en loop ze.
    Betsie en Willie

  • 30 Maart 2013 - 17:15

    Corrie:

    Hoi Willem, we volgen je nog steeds! Vaste prik elke dag om even je verslag te lezen. Erg leuk. Groeten uit Oss , ook van smam!

  • 30 Maart 2013 - 19:33

    Linda:

    Jij krijgt al zoveel LOF, kun je dat wel aan en verwerken. ha, ha. ga zo door
    VROLIJK PASEN.

    GROETEN UIT ISSY L EVEQUE ; LINDA EN JOSEPH

  • 31 Maart 2013 - 12:03

    Gerard:

    Hallo Wil,


    De reis verloopt voorspoedig begrijp ik. Mooi!! Petje af.
    (Wat je als voormalig lid van het Q team van Jos H. wel niet kunt presteren. Ha ha ha)
    Koffie bij de MAC smaakt heus wel.
    Rust goed uit, neem een wijntje en een fijn Paasweekend.
    Keep on moving.

    Mvg,

    Gerard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 60729

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: